9 Eylül 2013 Pazartesi

Cafe consepti tutacak

Bugün 1 diş macunu, 1 şeffaf ve 1 sabun satışı oldu. Yakın çevrem istedi. Enteresan ve destekleyici. 3 Cafe ile görüştüm 1 cafe de yarın küçük tabela koyarak ürün satışına başlıyorum. Diğer iki cafe ile 3 gün içinde görüşme var ama genel hava olumlu. Yarın bir yoga merkezine ziyaretim var. Bugün ayrıca İzmit, Kaş,İzmir, Adana ve Bartın prospect görüşmeleri yaptım. Yarın olmaz ama Çarşamba takip edeceğim. Uzak şehirler için yüz, yüze kadar başarılı olmayı beklemiyorum fakat deneyeceğim. Bu arada alışveriş dahil toplam Kalifikasyon puanım 1337 oldu. 10 günde fena değil. Ayın sonuna kalmaz direktörüm. Artık hedefi yükselttim. Ekim ayında Diamond olmaya kararlıyım. Biraz çalışma gerekecek fakat başaracağım. Umarım yarın bir kayıt gerçekleşir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder