5 Eylül 2013 Perşembe

Ürün kullanımı sonrası izlenimler

Ürünlerden klasik kahve, sabun, şeffaf sabun ve Gano fresh kullanılmaya başlanmıştı. sponsorumdan aldığım ürünlerin yaklaşık 15 gün kullanımı sonrası sonuçlar. Öncelikle çok güldüğüm" bu kahve reflüne iyi gelecek" lafı konusunda tükürdüğümü geri almak zorundayım. Son 2 gündür gerçek anlamda bir rahatlık yaşıyorum. Diş macunu mukoza ısırıklarımı halletti ve ufak, tefek yaşadığım diş eti kanamaları artık yok. Sabun çok sorunlu bir cildim olmadığı için belirgin bir fark yaratmadı. Fakat şeffaf konusu bir başka. İlk paketi açtığımdaki kokusu bende onu yeme isteği uyandırdı. Kullandıktan sonra biraz bekletirken ellerimi ovuşturdum ve o sabun sanki bir nemlendirici gibi elimde kayboldu gitti. Durulamam bile gerekmedi. Tabi bu olay duyuldu ve eşim Gano Çaydan sonra şeffafa da el koydu. Bu memnuniyeti yaşadıktan sonra iki telefon görüşmesi yaptım. İki adet Gamze ile bakalım durum ne olacak? Reyhan aradı ve ilk ev toplantısına davet aldım. Şu an 2 kişi umarın onlarca olduğu günleri yakında görürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder